2012. április 5., csütörtök

Bejegyzés hiány oka... (Avagy magyarázzuk ki magunkat)

Helló kedves népünk! :D

Gondolom feltűnt nektek, hogy kb. két hónaponta van egy darab nyomorult kis bejegyzés, amikor rászánja valamelyikünk magát... Legalább is gondolom abból a 10 olvasóból 1 biztos 100%-ban észlelte eme bejegyzés hiányt. (Mivel, hogy Zena is egyik olvasónk) És én ismétlem ÉN rászánom magam arra, hogy megmagyarázzam eztet.

Mindenki tudja szerintem, hogy itt az év-vége és ilyenkor rá kell hajtani, nehogy megvágjanak valamiből. Na igen... Valószínűleg ZENÁNAK ez az oka... Habár igazából nem tudom, hogy mi az igazi oka ^^" Nekem semmi más, mint a lustaság. Nekem tényleg semmi, de SEMMI kibúvóm nincsen az alól, hogy nem írok gyakrabban bejegyzést. Mivel tanulni is csak akkor tanulok ha szükséges (senki nem mondta, hogy jeles tanuló vagyok xD) és szabadidőmben is rajzolok, kézműveskedem, olvasok, kockulok vagy drága társulatommal töltöm drága időmet...

Szóval én tényleg csupán lustaságból nem írok. Ha meg írok az azért van, mert megsajnálom a blogunk bejegyzéseinek csekély számát.
Tudom, hogy most néhányan arra gondoltok legbelül vagy legkívül, hogy: akkor talán nem kéne blogot csinálni, ha nem írtok bejegyzést.
De, hát ezek vagyunk mi :D Két lusta őrült lányszerű képződmény. Akikben egy főbb közös vonás: Lustasáááág~

Nos. Én elvégeztem feladatomat és elmagyaráztam a hiány okát :D Már akinek hiányzik a bejegyzésünk xD
Rajzokat raktam volna fel, de nem otthon vagyok így nem kreáltam semmit... Így elég színtelen az egész, de remélem azért valaki elolvassa.
Megadom drága házigazdámnak az engedélyt, hogy elköszönjön tőletek.

Én: Tiéd a szó haver!
Manó: Jajj ne zavarba hozol... MONDOM ZAVARBA HOZOL!
Én: Itt az alkalmad megmutatni a világnak, hogy LÉTEZEL! És te nem és élsz ezzel a lehetőséggel?! Gyerünk!
Manó: BÁBÖÖÖÖLSZ!!!!! BÁBÖÖÖÖLSZ!! ÖEEEEE!!
Én: Pont valami ilyenre számítottam.

U.i: Con után várható lesz egy részletesebb bejegyzés képekkel, talán videókkal és rajzokkal vegyítve.

Na a viszont válltáska :D

4 megjegyzés:

  1. Azt nem tudjátok a nyári con mikor lesz?

    VálaszTörlés
  2. Y: Hmm... Hát én szerintem még ki sincs rakva sehova, hogy mikor lesz. Még április van. De lehet, hogy csak én vagyok ilyen béna, hogy nem találom :S

    VálaszTörlés
  3. Én sem találtam xd akkor tényleg nincs kirakva. Amugy most melyikőtök írt, Yumi, vagy Zena?

    VálaszTörlés
  4. Y: Mindig kis betűkkel jelöljük, hogy ki írt. Ha Y akkor Yumi ha Z akkor Zena. A bejegyzésekben pedig ha zöld akkor Yumi ha Lila akkor Zena

    VálaszTörlés