2012. április 22., vasárnap

Tavaszi Mondocon! (+meet~)

Helló kedves kis népünk :D
 Ismét én írok, (Yumi) akár unjátok már a szövegemet, akár nem. ^.^

Előző bejegyzésemben említettem, hogy várható lesz egy bejegyzés, ami elmeséli a tavaszi mondoconos élményeinket.

Először is mondanám, hogy nem teljesen emlékszem mindenre, mert 1 túl sok dolog történt és nehéz fejben tartani, 2 egy hét eltelt azóta... xD

Az első napon az időjárás eleinte nem igazán kedvezett nekünk. Bár eső csak akkor csepergett, amikor épp Zenához sétáltam át, hogy indulhassunk. Kisebb csapatunk tehát megindult a con irányába. Jegyünk nem volt, mivel, egy nappal a con előtt el akartunk menni jegyet venni az AnimeLand-be, de khm... Zárva volt... Most képzelhetitek mekkora csalódás volt ez nekünk. egy csomót metróztunk, buszoztunk, meg troliztunk mire odaértünk és erre : ZÁRVA...
Egy jó ideig ott álltunk megsemmisülve és még azon is gondolkodtunk, hogy nézték, hogy mikor jövünk és amikor megláttak bezárták... xD

Így hát a sort ki kellett VOLNA állnunk, ha néhány kedves barátom akik a sor elején álltak nem látnak meg engem. Felajánlották, hogy beállhatok melléjük, így nem kellet sokat várnom, máris a csuklómon érezhettem a belépőt. ^.^   Majd mire visszamentünk kis társaságunkhoz ööö.... Ezt nem lehet leírni xD Inkább megmutatom :'D

Ez valami Amerika kapitány Bambi alias Feri xD


Ezek után, ha jól emlékszem felmentünk sushit enni. Illetve ez volt a terv. Csakhogy a sushis pultnál egy 6 méteres sor állt, így minél közelebb éreztük magunkat a sushis bácsikhoz annál éhesebbek lettünk.
De végül *angyal kórus megszólal*  elértünk a sor elejére, ahol már nyál csorgatva vártuk, hogy készen legyen finomságunk. *_*
A karaoke teremben töltöttünk egy órát azt hiszem, míg arra vártunk, hogy Matten sorra kerüljön. Mondtam már, hogy szeretem Matten hangját? >w< :D

A délután folyamán, valahol a konzolterem előtt telepedtünk le, hol Zena gamzee hOnK dudájával az ajtó mögül ijesztgettünk embereket. Véletlenül két szervezőre is rádudáltunk ^_^"  Eh... Na az kínos volt xD

Este felé történt egy két dolog ami kicsit megtörte a társaságot, de ezt nem írnám le részletesen. >_>
Persze a hangulat bontatlan volt, és zenére nyomtuk a konzol terem bejáratánál korlátolt tánctudásunkkal a denszet, mindenki "örömére"... xD Végül a szervezőknek kellet minket elküldeni, hogy " Bocsi srácok, de zár a con..."
Bólintottunk, majd átköltöztünk 10 méterrel arrébb. Onnan is elküldtek mindet. Majd az épület bejáratánál telepedtünk le. Hiába minket nehéz elkergetni xD De azért mégiscsak este volt már, a con bezárt és nem volt jobb dolgunk haza mentünk. Az Örs vezér téren mindenki elbúcsúzott mindenkitől majd hazabaktattunk felkészülni a másnapra.

A második napon már cp-ben indultam Zena felé. Mivel egyik barátnőm (Réka) nálam aludt, ezért ő ügyelt arra, hogy engem ne lásson meg senki az utcánkban. Zena és én együtt cp-ztünk : 3
Mindketten a Samurai Warriors nevű játékból vettük a karaktereinket. De mivel abban a játékban minden nő nemű szereplő, csöcs és comb kidobós ruhájú, ezért férfi karaktereket alakítottunk csajjá. Szolídabb ruhával persze...
Zena a Samurai Warriors 2-ből Ishida Mitsunari-t
Én a Samurai Warriors 3-núl Sanada Yukimura-t.

Az Örsön nem egy két ember bámult meg minket... De nem baj ^_^ 

Ahogy a beléptünk a con bejáratán a hülyeségek ismét elkezdődtek.  
Egyet el is mondok. Mivel oly sok van, hogy nincs türelmem mindet leírni xD 
Kőpadra felállva (csak, hogy mindenki lássa) Zena letérdel elém én pedig állok előtte és tartom neki kezemet miközben ő szerelmet vall nekem, valahogy így:
- Ó Yuki! Úgy szeretlek mint az égen fénylő hulló csillagokat ... A medvék... Télen... O_O "
- Ah! Mitsu! Ilyen szépet még senki sem mondott nekem *Q* 
 Igen valahogy így volt xD

Persze nem úsztuk meg, hogy ne fotózzanak le minket >_< Számtalanszor kellet a karakterek pózában állni miközben kattantak a fényképezőgépek gombjai. Persze Zenának az 5. kép után leesett, hogy semmi nem látszik a ruhájából, mert fotó közben szétnyitotta a 2 méteres legyezőjét xD

a con hátsó részén telepedtünk le, hol jaajj szegény Zena T_T  Egy 40 év körüli fogatlan és ha volt foga akkor az sárga, játék mániás cigaretta szagú nő megtalálta, hogy neki a Mitsunari a kedvenc karaktere. 
Na most láttátok volna azt a segítségért kiáltó tekintetet miközben a nő ölelgette és fotózta. Jajj visszaemlékezni is fáj Dx
 És találtam egy fotót Facebookon. Nem tudom ki fotózta, de megköszönöm neki xD



Képen: Matten és én harcot vívunk 

Ezek után ismét a konzol teremben kötöttünk, ki hol a társaság nagy része elő került a tánc gép előtt.
Itt megoldódtak a tegnapi problémák, így a hangulat  egyre csak jobb lett :3 Én is kipróbáltam a táncgépet és szinte már sajnálom, hogy az első nap nem próbáltam ki xD
Közben kiderült, hogy Ayu meg Panni karaokézni fognak. Ezt hallva mindenki pattant a karaoke terembe, hol Ayu és Panni már a székekben ülve várták a sorukat.

végre felszólították őket :D Már nem emlékszem mi volt a párosuk neve, de a bemondó nő ezt mondta:
"Most következik a KISUJJAK a Michi to you all című számal! "
Azt hittem hátast dobok x"D
Meghallgattuk csodás éneküket. Ha olvassák, üzenem, hogy nem szokásom nyalizni, mert az undorító szokás! Nekem tényleg nagyon tetszett! :D

Ezek után mennünk kellett haza, mert Réka apukája 7-re jön hozzám Rékáért. Zenának is mennie kellett haza így együtt mentünk.

Sok ember szerint, köztük én szerinte is, ez egy ritka jó con volt! Remélem a jövőben mindegyik lesz ilyen jó!
Sajnos videót nem tudok feltenni, mert a gépem nem képes lejátszani a videóimat. Zena cp-jéről képem nincs képem, de ha találok Facebookon valamelyik ember által fotózott képet, akkor nyomban felrakom.

Na, Ágyő! :33>


Ééééés jelenleg Szonja tudta nélkül is, íme Zena, aki belepofátlankodik mások bejegyzéseibe!! x'D
De ezúttal jó szándék vezérelte utamat, hoztam nektek képeket a fantasztikus meetünkről!!! 8D
Íme:








És akár hiszitek, akár nem, egyáltalán nincsenek "megphotoshoppolva" a képek~
*most nagyon büszke a telefonjára*
Ennyi lenne~ (egyenlőre >:3)


Pápá~


u.i.: TEAM DEATH MATCH!!




4 megjegyzés:

  1. "Ez valami Amerika kapitány Bambi alias Feri xD"

    kihagytad h Dragonborn és Buckethead xD pedig pont ezt a 2-t akartam igazán előtérbe hozni xD

    VálaszTörlés
  2. Y: Jó, hát ez az én szemszögem xD És én a külsőből alkottam a nevet :"D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés