2012. március 9., péntek

Képtelen vagyok elviselni, hogy Szonja írt utoljára bejegyzést D:

Eme zseniális címmel, mely mélységesen kifejezi legőszintébb érzéseimet, meg is nyitnám ezt a bejegyzést. xD
Bizony! Megjött Zena! Az a hülye csaj a hosszú és bonyolult mondataival! >:3   Akkorhát....



ÜDV NÉPEM!

(Igen, jól látjátok, direkt rajzoltam valamit erre az alkalomra. XD)
Éééés Zena már megint nem a rajzórai beadandóval foglalkozik, dehát miért is tenne bármi ilyesmit, amikor már úgyis egy hónapja húzza az egészet, már mindegy is, nem? 8D  (hát nem)

Köhmköhm... Szóvalakkor... Mivel a Zenablogra felkerültek a régebbi rajzok, de voltam olyan aljas dög, és ide nem raktam fel, most ezt is bepótolom ÉÉÉÉÉSSSÖÖ a legújabbakat is megmutogatom. Csak itt. Csak ma. Csak nektek. Illetve... még itt, amíg fel nem rakom a másik blogra.... XD köhm...
Nnna, nem is húznám a dolgot, egészségetekre~





Na, most aztán senki nem mondhatja, hogy nem csinálok semmit >:3 xD
Remélem tetszettek 8D Az utolsó 4 darab tartozik az "új" kategóriába.
A malackás képről sok mesélni valóm nincs, engem és egy drága drága barátnőmet ábrázol. Ja, és EZ a videó ihletett meg.

Hanzel drága összesen körülbelül háromnegyed óra alatt lett firkálva. Ő egy elátkozott varázsló, aki egyébként nagyon jól néz ki 8D (bár szerintem még így is) Ja, rólam tudni kell, hogy minden különc idiótát imádok ^^

A szülinapos rajz, ami annak az embernek készült, akit nem nevezünk nevén. xD Szóval öö... hát igen.

Az utolsó rajz pedig, a legújabb és a legrégebbi egyben ^^ Mivel egy kémiaórán firkáltam a vázlatot legalább két hónapja, itthon el is kezdtem kidolgozni, csakhogy bizonyos problémák adódtak munka közben, (nem ment a lába)  így kénytelen voltam félretenni. Míg egy nap rájöttem, hogy minden gond megoldódik, ha van macska *hero póz*

Nnna, egyelőre ennyi lenne. Zena voltam. Pápá~


Ja, és már 10 OLVASÓNK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8D

3 megjegyzés:

  1. a "van macska" részen besírtam XX'D de am jók lettek a rajzok :3 ismételten grat :P

    VálaszTörlés
  2. Nem írtad oda csodás hőstettem :( xD na de egyébként nagyon jók lettek a képek :D

    VálaszTörlés