2013. április 11., csütörtök

Egy kis kóstoló~

Varázslatosan jó estét minden kedves blogolvasónak :DD
(Mindketten nagyon reméljük, hogy akik "blogolvasók" azok valóban blogolvasók, mert különben a szívünk szakad meg ;_; Jó mondjuk az egyik a 16 olvasóból az Zena de ez mellékes xD)

A címnek semmi köze ahhoz, hogy mostanában rákaptunk a süti sütésre, ne ijedjetek meg. Hanem ez egy kis ... Hogy is fogalmazzak... Hát... Kóstoló... D:  *CLAPCLAPCLAP*
(Igen itt az ára annak, ha én írom a bejegyzést és nem Zena, ugyanis ő a szavak én pedig a tettek embere vagyok... Rossz élőlény próbálkozik megírni ezt a bejegyzést Dx)

Ja, hogy milyen kóstoló? Hát azt nem mondom meg:D


....



Ó jajj, rendben, elmondom. Ha már ilyen szépen kértétek ( Igen ez most úgy működik mint a Mickey egér játszóháza, hogy én kérdezek és teljesen mindegy, hogy miféle választ adtok, a végén úgy is az lesz amit én terveztem :'D)

Noss, hát igazából sok mindent nem szeretnék róla írni, mert azt majd a NEM kóstoló bejegyzésben tesszük meg... Remélhetőleg... Ugyanis elég kevés dolog maradt meg xd

Ja, hogy még mindig nem mondtam, hogy miről is van szó?:D

Nagyjából 2 hete... Törökbálinton... Panniék házában... HINNYE mekkora IHAJ CSUHAJ VÓT! Akkor erről ennyi elég is volt. (remélem mindenki levágta, hogy azt akartam körülírni, hogy buli volt xD)


És igen erről egyenlőre ENNYIT mondanék, mert majd Zenával megírjuk a tapasztalatainkat a buli kapcsán, valamint ismét lesz egy videó amiből azért majd meg lehet tudni, hogy azért ott volt hangulat. (Igen a ház még áll)


És, hogy mi a kóstoló? Ohohoho~







A képeken a létszám nem teljes... Csak kiválogattam amin mi vagyunk... Egyébként 21-en voltunk azt hiszem... Ja és van itt még valami:


                                    


*dies*



(Egyébként észrevettétek, hogy az előző 3 bejegyzés dátuma: január 19; február 18; március 17... Nem volt türelmem megvárni az április 16-ot... :C)

További szép hetet~ :3




2 megjegyzés: