2013. április 14., vasárnap

Csak mert a 3 egy szép szám (avagy do the harlem shake)



Csodálatosan szupermegakirály vasárnapot blogolvasók.

Micsoda őrült egy április ez. 3 bejegyzés egy hónapon belül. Csoda történt~
A bejegyzés oka nem más, mint, hogy rájöttem, hogy valóban elég régen tettem fel ide én is rajzokat. És azóta azért született egy pár. Úgyhogy Zena példájára én is megteszem ezt~
A másik ok meg az, hogy az a rohadt sok smiley ami az előző bejegyzésben van nagyon bassza a szememet









(Igen ez szülinapra készült :D) 
























Ja és nem mellesleg volt egy kisebb meetünk is amit egyébként Zsombor szülinapja alkalmából szerveztünk szombaton  (Zsombor szülinapja vasárnap van de ez mellékes xD)

És arról is van egy pár érdekességem :DD


       


      

(Mi olyan badassek vagyunk, hogy minden játszóteret elfoglaltunk gyerekek elől)




Ja és egy videó:




(Igen már minket sem kímélt a Harlem Shake őrület)
Na én csak ennyit akartam .


Yumi el  _@_//"
(ez egy csiga xD)

2 megjegyzés:

  1. meglepő ilyen gyakran hallani felőletek ~.~ amúgy királyok a rajzok,elismerésem.

    VálaszTörlés
  2. Y: Igen... Ez az április elég szokatlan xD
    És köszi ヾ(@゜∇゜@)ノ

    VálaszTörlés