2012. július 5., csütörtök

A bejegyzés, amit képesek voltuk megírni hajnali négykor

Csak hogy még véletlenül se adjunk túl rövid címeket 
(Először is olvassátok el Zena összefüggéstelen szövegét, aminek semmi köze a bejegyzéshez, de így legalább tudni fogjuk, hogy még él...)



ÜDVÖZLETEM, DRÁGA EGYETLEN, IMÁDNIVALÓ NÉPEM! BD
Visszatértem a halálból, hogy elmondhassam nektek, hogy mindjárt meghalok. O________O Mivel... késő öö.. korán van. :I 
Köhm. Meghát van valami, amit már jópár bejegyzés óta elfelejtettünk (és a mi alatt valójában Szonját értem). És valószínűleg ez a végzetes hiány okozza a mostanság bekövetkezett lusta állapotunkat. XD

(haha, Szonja most találgat, hogy vajon mit felejtett el >D)
Szóval. Ööö. Hát most itt ülök a világító narancssárga ágyon, azon a helyen, amit Szonja jóelőre megmelegített nekem. Ölemben a tűzforró laptoppal, és emiatt, és csakis emiatt nem tudjuk működtetni a tőlem egyébként *kómás állapotban próbálja lemérni* fél méterre található ventilátort. :I 
(Tudom én, hogy hiányoztak a hosszú és követhetetlen mondataim BD) Tehát. Mmmmeleg van. Most veszem észre, hogy már órák óta megy a TV, ami le van némítva. És ez az a pont, amikor rájövök, hogy Szonjának szemüvege van. Köhm. Szóval a meleghez társul a tény, hogy összedőlt bennem egy világ. (De aranyosan áll neki ^.^) 

Szóval tíz percnyi teljesen fölösleges és összefüggéstelen szövegelés után, rá is térnék eme bejegyzés lényegére. Amúgy.... Tényleg, ennek a bejegyzésnek semmi értelme .____.  
(Az eddigieknek volt? OO)
Vagyis, biztos van, de túl fáradt vagyok, hogy rájöjjek. Azt tudom, hogy mondtam valamit, ami vicces volt és Szonja rajzolt valamit, amíg én Adventure Time!-ot néztem... o__________o  
Mindegy, azért még elmesélem, hogy azért vagyok ilyen fáradt, mert az ébrenmaradási rekordunk 4 óra volt. És amint közeledett ez az idő, egyre álmosabb és álmosabb lettem.... Aztán Szonjának eszébe jutott, hogy egyszer voltunk fent 6ig is... Szóval ezzel a tudással a birtokomban most még élénknek számítok. XD 
Na. Nem én rajzoltam (T^T), szóval átadom a szót... 


Na akkor meg is írnám a bejegyzést... Mondjuk Zena csak a személyes rossz tapasztalatait írta le, de legalább rávettem, hogy írjon valamit így félhullán xd

Nos tehát. A mai nap elején ( Yumi időszámítás : 13:16) mikor felkeltem rá kellet jönnöm, hogy simsezni akarok. Ezzel nincs is baj. Csak ha én a fölső szinten punnyadok akkor Mózes (a mobilom) az alsó szinten marad, így nem vehetem észre azt, hogy Zenától 300 nem fogadott hívásom keletkezett... Aztán végülis Zsombor átjött hozzám, mert (most tudom meg) össze beszéltek Zenával, hogy megnézzék élek-e még, mivel elvileg Zsombor is hívott vagy 200x... Mindegy végülis az lett, hogy megbeszéltük, hogy Zena nálam alszik, elszaladtunk érte, nála kaptam egy PÓLÓÓÓÓÓTTT *Q* Amire az ő rajza van rányomva ^.^

Ami ezek után történt azt egy képpel tudnám jellemezni (közben Zena már egy fél órája azt ismételgeti nevetve, hogy Grünváld a kutya... xd) na de kép:



Ja ez kettő... Mindegy. A második kép ööö.... Zena elmondása szerint: Ja azt hittem válltömés (igen az ujjatlan pólóban xDDD)

Ezekután szalonnát sütöttünk, dinnyét zabáltunk és esőtáncot jártunk a NyanCatre a gyertyákkal körülvett udvaron ami bármikor felgyulladhatott volna egyébként xD

Ezek után hasznos időtöltést találtunk, majd miután meguntuk Zena éhes lettö. Ami MOST DE CSAKIS MOST nem okozott problémát, mert *angyal kórus*  VOLT VALAMI A HŰTŐBEN! Szóval ő evett  (közben rajzolt) én meg kávét ittam...

Ezek után alsószintre vándoroltunk, hol megtaláltuk (Zena) a ventilátort, majd hiába beszereltük, mivel nem használtuk xD Na de gyorsabbra veszem mert FELJÖTT A NAP! XD

Megmutatom csodás élményeink illusztrációját:

Ja téves! xD Ez a rajz közben született... De legalább Zena kiélvezhette, hogy Snupi Armstrongal pózolhat...

Az igazi történet:




Ez a nagy történet xD

Visszaadom a szót Zenának, hogy befejezze ezt a bejegyzést ^.^



Nos, már fel is jött a nap, ennek örömére pedig kezdem úgy érezni, hogy lassan szót lehet velem érteni :I
Sajnos túl hangosan adok hangot a félmásodpercig tartó hirtelen jókedv-kitöréseimnek, ezért már sietnem kellene... Azért még elmondom, hogy időközben megpróbáltam megfogalmazni, hogy mi is az értelme a blogunknak. Tíz perces semmibe meredés után ez sikerült is. Imígyen hangzik: "Mi azért írjuk ezt a blogot, hogy bebizonyítsuk a világnak, hogy drogok nélkül is érezheted magad belőve..." :I És milyen igaz.

Node. Szonja már nagyon győzköd, hogy mondjam el azt a bizonyos dolgot, amit elfelejtett. >D
Szóval..............






MÁR 14 OLVASÓNK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >DDDD

5 megjegyzés:

  1. óh eddig azt hittem a blogotok értelme hogy vannak halaitok *-*... de így teljesen más megvilágítást nyert xD

    VálaszTörlés
  2. ...csak azt tudnám, ezt hogy sikerült végig olvasnom xD
    Ti nagyon pihentek vagytok :D

    VálaszTörlés
  3. Y: A halak azok azért vannak, hogy az olvasók érezzék, hogy van valami értelmes okuk arra, hogy látogatják ezt a blogot xD
    És köszönjük Zoli. Ha legközelebb látlak megveregetem a vállad, hogy gratuláljak amiért végig olvastad :D

    VálaszTörlés
  4. Hát ettől a bejegyzéstől én is Garantáltan belőve érzem magam XD

    Zena nem akarsz nekem is véletlenül nyomtatni egy Pólót? *.*

    VálaszTörlés