2013. július 24., szerda

A bejegyzés címe

Szerintem a cím már eléggé jellemzi azt, hogy ennek a bejegyzésnek semmi története:D

Egyedül vagyok itthon, ülök a gép előtt és unatkozom. Zenával az előző együtt megírt bejegyzés óta nem találkoztam és most sem tudom, hogy mi van vele, szóval unalmasan és Zenátlanul tengetem a napjaimat ;_;

De azért azt nem akartam, hogy emiatt ellegyen hanyagolva a blogocskánk :3
Nem, nem igazán tudok semmi fantasztikusat felmutatni. Megint a régi nóta: rajzok :'D

(Most jut eszembe, hogy végül is annyit tudok Zenáról, hogy él, mert a tumblr-je kijelzi, hogy tegnap reblogolt valamit xD)

Na... Ö hol is tartottam? Ja igen. Rajzok:


















A padlizsánra ne is figyeljetek, csupán azért van ott, mert az a védjegyem...  Hosszú...

Nos hát csak ennyit akartam. További szépségesen gyönyörű hulla meleg nyarat mindekinek és ajánlom, hogy mindenki jöjjön a Pecsa conra :D


Pá~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése