2012. december 1., szombat

Videó pótlás~ Avagy égessük be magunkat


Ez... Ez meg... Ez meg mi? Ez egy újabb bejegyzés? MI?! Hiszen ez lehetetlen! Kétszer egymás után?! ÉS NINCS EGY HÓNAP KIMARADÁS?! EZ HOGY LEHET?! EZT NEM BÍROM FELFOGNI! A VÁLTOZÁS MEGRÉMISZT!!!! DDDD: 
Úgy értem, helló kedves népünk MEGINT :D

Igen jól látjátok egy újabb bejegyzés, méghozzá nem is akármilyen! Az előző bejegyzést folytatjuk kérem szépen! (AKI NEM OLVASTA AZ ATOM GYORSAN RÍDELJE! D:<)

Az ott látott videó csak egy kis vágatlan ízelítő volt a tegnapi események tömkelegéből. De ezennel bemutatom *dobpergés*

NOVEMBER 30. ESTI EGYVELEG! Csak nektek~
(Nem vállalunk felelősséget az elme sérelmekért!)




Köszönöm a figyelmet további szép napot~ :D



7 megjegyzés:

  1. kèrem vissza a 4 ès fèl percet az èletembol xD

    VálaszTörlés
  2. Z: ulquiorra rap után szerintem kvittek vagyunk xD

    VálaszTörlés
  3. Idióták xD Balszerencse csiga lassítotjánál kipusztultam xD

    VálaszTörlés
  4. D: hiiiiiiiiiii nem hittem volna,hogy valaki visszatud vàgni... ez ùj....

    VálaszTörlés
  5. Ezt de élveztem! XD Iszonyat jó volt XD

    VálaszTörlés
  6. Méghogy az alkohol öli az agysejteket. :'D

    VálaszTörlés