2012. január 7., szombat

Zena illegálisbevándorolt a házunkba, meneküljünk WÁÁÁÁ (..öö izé... ez jó cím?...)

Valaki hall? Illetve... Olvassa? Úristen! Segítsetek! Troll bevándorló tört be és félelemben tart engem és... öö... engem. Ne! Már a hűtőszerkényt vette ostrom alá. Mit tegyek? O.O" Talán fel kéne hívnom a rendőrséget. Nem ez hülyeség... Habár. Áh nem!
Najó. Komolyabbra véve a szót, hogy mindenki értsen engem. Zena ma itt alszik.

De... Ne! Úristen! Felém tart! Nee! Neeeee~  Csak az arcomat ne! Azért sokat fizettek a meneddzsereim! ~°o°~



*Pszichopata fejjel eszi a majonézes kenyeret..... öö izéé...*
Üdvözlet, drága egyetlen imádni való szeretetreméltó Népem! 8D
 (Te! Te kis! ... Te buta....Most aztán megmondtam...)
...Öö... rendben... Szóval... Elmondom a követeléseimet. Szonját és a családját túszul ejtettem a saját házukban és villával szurkálom őket >:o) Ha most azonnal nem szerez nekem valaki Faygo-t, akkor pitét sütök belőlük D: (TÖ-TÖ-TŐŐŐŐŐ)  (Ne! Ne bánts van egy nővérem! Edd meg inkább őt!) hOnk.


Najó most... most izé... várj... mi az a szó... k....k...kor...korlát?.. nem, várj ez hülyeség... k.... knyalóka?... najó, ilyen szó nincs... ö... k... K..KOMOLYSÁG! ezaz, izé, na. Tehát komolyan. (*taps*)
(nehéz olyan szóra emlékezni, aminek nem ismered a jelentését na xD)
Szóval. Rávettem ezt a mellettem ülő majomszerű képződményt, hogy írjunk bejegyzést 8D

idézem a jelenetet:
Y: Zena, írjunk bejegyzést! 8D
Z: Oké :o)
*fél óra múlva*
Y: Zena, írunk bejegyzést?... 8D
Z: Aha, aha, mindjárt...
*még fél óra múlva*
Y: Öö.. Zena... Mostmár kéne bejegyzést írni...
Z: Jólvan, jólvan, mindjárt!
*további fél óra múlva*
Y: ZENA ÍRJUNK MÁR  BEJEGYZÉST!! :@
Z: ZzzZzzzZzzz... (najó amúgy neeem xD)

De szörnyű, hogy mennyivel többet képes írni mint én. Nyehehehe T^T    De ma büszkeséggel töltött el 2 sikerélményem! 1. Ki tudtam mondani, hogy: Rózsaszín sündisznócska üzsiszacsija. 2. Sikerült kenyeret vágnom a kenyérvágó késsel, anélkül, hogy a vágódeszkát, illetve a kezemet daraboltam volna fel :3  És amilyen jó házigazda vagyok, rávettem magam, hogy megetessem Zenát, miután már 1 órája kajáért könyörgött nekem ^.^ De ami még felfortyant engem, hogy még magának akarta a dicsőséget azzal, hogy azt mondja : rávettem ezt a majom.. áh nem tudom mit mondott! Hogy írjunk bejegyzést! Kikérem magamnak! ÉN MAGA VAGYOK EGY BEJEGYZÉS! És nem is EGY bejegyzés, hanem A bejegyzés! jólvan kidúltam magam ^^


...Mostmár előjöhetek a fotel mögül? D:....  NEM! Oké, szóval 8D
Berakjuk a hülye rajzainkat és a csillámf*szlámát 8D izéé.. mi? D:   Te! Ne írd le amit mondok! xDű
Jó, várjatok, megmagyarázom! Köztudott,h abban annyira jó vagyok... Na szóval. Igazából annyi a sztori (harmadik próbálkozásra sikerült is leírni xD), hogy Szoszka drága lehozta nekem a hiperszuperultramegamodern rajzpadját, hogy próbáljam ki.... Öö.... Eredmény: ERROR 504
Ez egy... ez a... ez a szörnyeteg egy... egy... EGY SZÖRNYETEG D: Ez.. Ez maga a gonoooosz!! D:
De azért jó volt vele rajzolni.. így visszagondolva majdnem két óra alatt sikerült annyira belejönnöm, hogy tudtam rajzolni egy... valamit. 8D Ami valaminek valami de rajnak nem rajz. Kivéve ha a rajz valójában egy valami, de ha így nézzük a valami is lehetne egy rajz, ebben az esetben tényleg rajzoltam, nem is csak egy valamit és ááh késő van ehhez.... Szonja, vedd át 8D
(Kifolyt a szeme)

Egyszerűbb ha megmutatom... nem? 8D  (az egyszerűség híve vagyok... Amúgy nem... Megemlítve, hogy 3 évig egérrel rajzoltam xD)

















Az a zöld repkedő hallá amortizálódott lepke szárnyú "hard Rock I Love Ponys" pólós nemtudom micsoda. Igen. Az  vagyok én. Midnenképpen rajta akartam lenni a képen, így hát Zena lelkiismerete formájában ( meg is lepődtem volna ha nem valami hasonló a külseje) lettem a képre firkálva. A színezés az én művem! ( *büszke fej* aztán rájön, hogy nem csinált maga mögé szivárványt. Zena meg is ver érte...) De a zöld búrámra büszke vagyok! 8D És az a hOnK szor 3 (x3 így olyan mint egy kretén macska szmájli) ...Héj! Nem színeztem ki az asztalt. Zena ez a te hibád!

Nade! *KÖH-KÖH* most jön az én művem!  Padadadadadaaam! Taratattatam.Mamamaaapápááámdááám!   Ja ^^" 
 (Szonja... Szonjaaa! SZONJA! Elég O.O)




















Egy alávaló, gyáva, lusta dög vagyok! XD Beismerés. Szonja vett rá. Hát ez... azért nem színes.. mert izé.... mm... hOnk 8D
Najó, ezzz nem lényeges... köhm... szóval...A kép sztorija (újabban negyedik próbálkozásra xD) röviden annyi, hogy 3:50 van és minden drága túszom aludni kívánna, de a szurkálás mellet még vagyok olyan kegyetlen,h hangosan olyan furcsa és az emberi fül számára ismeretlen hangokat halaltok, amiket én csak nevetésszerű valaminek hívok... (Újonnan kifolyik a másik szeme) Szeretek hosszú mondatokat írni 8D
Na szóval, épp valami random baromságon röhögök, amit nemsokára meg is nézhettek leeeeeejjebb, Szonja rám szól, hogy "Pszt! Legyünk csendben, mint a borzok ._." Szerintem így... ennél többet el sem tudnék róla mondani. xD Márcsak azért se, mert már 3:54 van! Najó, inkább megmutatom, hogy mitől estem hátra a székemmel.... *gyorsan megnézi, hogy Szosza hogy csinálta* Öö... Taratamtamtam... öö... Hagyjuk xD

Felettébb büszke vagyok magamra, hogy ilyeneken röhögöm tele a házat! (*csill-vill fogsor fej*)
Közben felfedezni véltem, hogy nevetnek a halak. Nem baj ha nem értitek. Tulajdonképpen én sem.
Imént pedig azt is felfedeztük Zenával, hogy milyen rohadt helyes pasik leszünk ha felnövünk. Majd egyszer a távoli jövőben...  *Időhúzás* BLA BLA BLA (közben elárulják neki hogy Crtl+C Ctrl+V) 
 BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA.... Na befejeztem. Végezetül elmondanám, hogy ÉN vagyok a blog fiatalabb szerkesztője. ÉS NEM VAGYOK KICSI! Érzelmi kitörés . Köszönöm. jé egy etióp kisfiú... ( nem szívtam semmit. Csak fáradt vagyok) Ja de mennem kéne mert villával szurkálnak. Pá~ 8D 


Jesszus, hogy ez mennyit szövegel.... XD Na szóval, még gyorsan visszatértem hozzátok, egyrészt, hogy pótoljam a hiányom által keletkezett űrt a lelketekben, másrészt, hogy azt a zseniális megállapítást tettem, hogy legutóbb kiírtam, hogy blogunk már 3 darab olvasóval büszkélkedhet, másnap már megnőtt 5 DARAB OLVASÓRA  *örömkönnyek mind2nk részéről* Jee~ Akkorhát, ha holnapig nem nő meg az olvasóink száma ismét, akkor KANÁLLAL fogom szurkálni a Tahon családot! Kanállal! Ezt gondoljátok végig.... hOnk :o)







7 megjegyzés:

  1. megmentettem őket...én vok a 6. olvasó ;)

    VálaszTörlés
  2. XD Elmebetegek =.0"
    Lefáraszt ez engem irodalom házi után...
    MERT ügye én CSAK Szonjának az EGYIK osztálytársa vagyok.... *beeomóz* T_T Semmi több, se egy (általában xd) kedves ismerős, esetleg, végső soron egy néha-néha barát, de nem, én CSAK EGY osztálytárs vagyok... xDD
    Megjegyezteeem T_________________T
    xD Am ti hülyékek vagytokö xD

    VálaszTörlés
  3. ÚRISTEN!
    Véletlenül Dante-c blogjáról idetévedtem, és véletlenül elolvastam ezt....
    Hogy véletlenül, hogy lehet ilyen hosszú szöveget végig olvasni ne kérdezzétek xD
    De bátorokom kijelenteni, hogy FÁJDALMASAK VAGYTOKö :D
    Pá~~~

    VálaszTörlés
  4. *bátorkodom...
    -.-" miért vagyok ilyen sz*r gépelő?

    VálaszTörlés
  5. Z: Valahogy tudtam,h amint Danci kirakja, megnő a forgalom xD Egyébként köszönjük szépen 8D
    És nyugi, mert én sem tudok képelni, nézd: sdgpjjhgljhslajghsjhalsjghdh :o)

    VálaszTörlés
  6. Hú, most nagy kő hullott le ezzel a szívemről :D
    Nem csak én nem tudok Képelni ;)

    VálaszTörlés